درباره ی تجربه های اندک خود میکند، سکوت میکنند؛
میدانی چرا؟
چون خود، یک تجربه ی دیگر استـــ . . .
بیاییم با تجربه زندگی کنیم...
ما را در سایت واکه های خاموش دنبال میکنید
برچسب: استفاده از تجربه ی دیگران, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 11:53