فلان

خرید بک لینک

فکر کنم چندمین باره سر مسائل مختلف دارم همچین پستی میذارم "متاسفانه".

ولی بازم باید بگم؛

" نوش جونمون هر بلایی که سرمون میارن، هر چی میکشیم حقمونه "

وقتی ما ملت ، خودمون به خودمون رحم نمیکنیم، چرا توهم میزنیم و انتظار داریم فلان ، فلان فلان شده ها به ما رحم کنن؟

کاری میکنن آدم انسانیتو ببوسه بذاره کنار...حالا این صد بار...

واکه های خاموش...

ما را در سایت واکه های خاموش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 12:21

صفحه بندی