میدونید چیه؟
داستان دموکراسی, از خودمون شروع میشه...
وقتی یه کامنت انتقادی مودبانه رو فقط برای حفظ منافع چند ده یا چند صد هزارتومنی ناچیز تایید نمیکنیم و یا تغییرش میدیم به نفع خودمون خیلی توهین به شعور خودمون جامعست که حرف از دموکراسی, بزنیم.
واکه های خاموش...ما را در سایت واکه های خاموش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35